سياسة خاصة

خصوصيتك مهمة بالنسبة لنا. نحتاج أحيانًا إلى معلومات لتوفير الخدمات التي تطلبها ، وينطبق بيان الخصوصية هذا على تطبيق حالات فيديو اونلاين.

معلومات شخصية

نحن لا نجمع أو نخزن أو نستخدم أي معلومات شخصية أثناء زيارتك أو تنزيل أو ترقية منتجاتنا.

قد نستخدم المعلومات الشخصية المقدمة منك فقط للأغراض التالية: مساعدتنا في تطوير ، تقديم ، وتحسين منتجاتنا وخدماتنا وتقديم خدمة ذات جودة أعلى ؛ إدارة الاستطلاعات عبر الإنترنت والأنشطة الأخرى التي شاركت فيها.

في الحالات التالية ، قد نكشف عن معلوماتك الشخصية وفقًا لرغبتك أو لوائحك بموجب القانون:

· (1) إذنك المسبق ؛

· (2) بموجب القانون المعمول به داخل أو خارج بلد إقامتك ، الإجراءات القانونية ، طلبات التقاضي ؛

· (3) بطلبات من السلطات العامة والحكومية ؛

· (4) لحماية حقوقنا ومصالحنا القانونية.

المعلومات غير الشخصية

يجوز لنا جمع واستخدام المعلومات غير الشخصية في الظروف التالية. للحصول على فهم أفضل في سلوك المستخدم وحل المشكلات في المنتجات والخدمات وتحسين منتجاتنا وخدماتنا وإعلاناتنا ، قد نجمع معلومات غير شخصية مثل اسم التطبيق المثبت واسم الحزمة وبيانات التثبيت ومعدل الاستخدام والبلد والمعدات والقناة.

إذا تم دمج المعلومات غير الشخصية مع المعلومات الشخصية ، فإننا نتعامل مع المعلومات المدمجة كمعلومات شخصية لأغراض سياسة الخصوصية هذه.

المعلومات التي نحصل عليها من استخدامك لخدماتنا

قد نقوم بجمع معلومات حول الخدمات التي تستخدمها وكيفية استخدامها ، مثل عندما تقوم بعرض المحتوى الخاص بنا والتفاعل معه. يجوز لنا جمع معلومات خاصة بالأجهزة (مثل طراز الجهاز وإصدار نظام التشغيل ومعرّفات الأجهزة الفريدة وإعدادات الجهاز ولغة الجهاز ومعلومات شبكة الجوال). لن نشارك هذه المعلومات مع أطراف ثالثة.

الأذونات في الملك حالة التطبيق هي ما يلي:

الحصول على حسابات

مطلوب هذا الإذن لإنشاء قائمة تحديد بحسابات google الخاصة بك في التطبيق ، عندما تقوم بتصدير / استيراد حالات فيديو اونلاين إلى / from google drive.

حالة الوصول إلى الشبكة

يلزم الحصول على هذا الإذن للتحقق مما إذا كنت متصلاً بالإنترنت عندما تقوم بتصدير / استيراد حالات فيديو اونلاين إلى / from google drive.

الإنترنت

هذا الإذن مطلوب لتصدير / استيراد ملفات حالات فيديو اونلاين الى / from google drive.
حالات فيديو اونلاين

قراءة حالة الهاتف

هناك حاجة إلى هذا الإذن للتحقق مما إذا تم إجراء مكالمة من تطبيق حالات فيديو اونلاين وحينما تنتهي المكالمة وتم تمكين الخيار “Keep app on call” في “إعدادات النظام” في التطبيق ، سيتم استئناف تطبيق حالات فيديو اونلاين. .

يلزم أيضًا التحقق مما إذا كان جهازك يحتوي على بطاقات SIM مفردة أو متعددة.

اكتب التخزين الخارجي

يلزم الحصول على هذا الإذن للكتابة إلى وحدة التخزين الخارجية لجهازك عند تصدير بيانات حالة الملك إلى وحدة التخزين الداخلية للجهاز.

تذبذب

هذا الإذن مطلوب للاهتزاز في بعض أحداث اللمس.

لن نشارك أي معلومات من جهازك مع أطراف ثالثة.

إذا كنت لا تفهم و / أو توافق على الخصوصية ، يجب عليك الخروج فورا وتجنب أي استخدام لمركز الملك للخدمات

تحديث سياسة الخصوصية

ستقوم حالات فيديو اونلاين بتحديث بيان الخصوصية هذا من حين لآخر. عندما نفعل ذلك ، سنقوم أيضًا بمراجعة “تاريخ آخر تعديل” لبيان الخصوصية.

محتوى المستخدم.

جميع المحتويات التي تمت إضافتها ، أو تحميلها ، أو إرسالها ، أو توزيعها ، أو نشرها ، أو إنشاؤها باستخدام الخدمات بواسطة المستخدمين (بشكل جماعي “محتوى المستخدم”) ، سواء تم نشرها بشكل عام أو نقلها بشكل خاص ، تقع على عاتق الشخص الذي أنشأ محتوى المستخدم هذا وحده. أنت تقر بأن جميع محتويات المستخدم التي تقدمها أنت دقيقة وكاملة وحديثة ومتوافقة مع جميع القوانين والقواعد واللوائح المعمول بها. بدون تقييد عمومية ما سبق ، فإنك تقر بأن أي محتوى مستخدم تقوم بإنشائه باستخدام أدوات يمكن الوصول إليها على الخدمات لا ينتهك حقوق الملكية الفكرية لأي طرف ثالث ويتقيد بخلاف ذلك بجميع القوانين والقواعد واللوائح المعمول بها. تقر بأن كل المحتوى ، بما في ذلك محتوى المستخدم ، الوصول إليك باستخدام الخدمات على مسؤوليتك الخاصة وستكون أنت وحدك المسؤول عن أي ضرر أو خسارة لك أو لأي طرف آخر ينتج عنها. نحن لا نضمن أن أي محتوى تدخل إليه أو من خلال الخدمات هو أو سيظل دقيقًا.

توفر المحتوى.

نحن لا نضمن أن أي محتوى سيتم توفيره على الموقع أو من خلال الخدمات. نحن نحتفظ بالحق ، ولكن ليس لدينا أي التزام تجاه ، (i) إزالة أو تعديل أو تعديل أو منع الخدمات من أي محتوى حسب تقديرنا الخاص ، في أي وقت ، دون إشعارك ولأي سبب (بما في ذلك ، على سبيل المثال لا الحصر ، عند استلام المطالبات أو الادعاءات من أطراف ثالثة أو سلطات تتعلق بهذا المحتوى أو إذا كنا قلقين من أنك قد انتهكت الجملة الأخيرة من الفقرة السابقة على الفور) ، أو بدون أي سبب على الإطلاق.

Your privacy is important to us. Sometimes we need information to provide services that you request, this privacy statement applies to status video online Apps .

Personal Information

We DO NOT collect, store or use any personal information while you visit, download or upgrade our products.

We may use personal information submitted by you only for the following purposes: help us develop, deliver, and improve our products and services and supply higher quality service; manage online surveys and other activities you’ve participated in.

In the following circumstances, we may disclose your personal information according to your wish or regulations by law:

· (1) Your prior permission;

· (2) By the applicable law within or outside your country of residence, legal process, litigation requests;

· (3) By requests from public and governmental authorities;

· (4) To protect our legal rights and interests.

Non- Personal Information

We may collect and use non-personal information in the following circumstances. To have a better understanding in user’s behavior, solve problems in products and services, improve our products, services and advertising, we may collect non-personal information such as installed application name and package name, the data of install, frequency of use, country, equipment and channel.

If non-personal information is combined with personal information, we treat the combined information as personal information for the purposes of this Privacy Policy.

Information we get from your use of our services

We may collect information about the services that you use and how you use them, such as when you view and interact with our content. We may collect device-specific information (such as your hardware model, operating system version, unique device identifiers, device settings, device language and mobile network information). We will not share that information with third parties.

Permissions in the status video online App are the following:

Get Accounts

This permission is needed for making a selection list with your google accounts in the app, when you are exporting/importing status video online data to/from google drive.

Access Network State

This permission is needed for checking if you are connected to the internet when you are exporting/importing status video online data to/from google drive.

Internet

This permission is needed for exporting/importing status video online data to/from google drive.

Read Phone State

This permission is needed for checking if a call was started from the status video online app and when the call ends and you enabled the “Keep app on call” option in the “System settings” of the app the King of status app will be resumed.

Also needed for checking if your device has single or multiple sim cards.

Write External Storage

This permission is needed for writing to the external storage of your device when exporting King of status data to the device’s internal storage.

Vibrate

This permission is needed for vibrating on some touch events.

WE WILL NOT SHARE ANY INFORMATION FROM YOUR DEVICE WITH THIRD PARTIES.

IF YOU DO NOT UNDERSTAND AND/OR AGREE TO THE PRIVACY, YOU SHOULD IMMEDIATELY EXIT AND AVOID MAKING ANY USE OF status video online SERVICES

Privacy Policy Update

status video online will occasionally update this privacy statement. When we do so, we will also revise the “last modified” date of the privacy statement.

User Content.

All Content added, uploaded, submitted, distributed, posted to, or created using the Services by users (collectively “User Content”), whether publicly posted or privately transmitted, is the sole responsibility of the person who originated such User Content. You represent that all User Content provided by you is accurate, complete, up-to-date, and in compliance with all applicable laws, rules and regulations. Without limiting the generality of the foregoing, you represent that any User Content you create using tools accessible on the Services does not infringe upon the intellectual property rights of any third party and is otherwise in compliance with all applicable laws, rules and regulations. You acknowledge that all Content, including User Content, accessed by you using the Services is at your own risk and you will be solely responsible for any damage or loss to you or any other party resulting therefrom. We do not guarantee that any Content you access on or through the Services is or will continue to be accurate.

Availability of Content.

We do not guarantee that any Content will be made available on the Site or through the Services. We reserve the right to, but do not have any obligation to, (i) remove, edit, modify, or block from the Services any Content in our sole discretion, at any time, without notice to you and for any reason (including, but not limited to, upon receipt of claims or allegations from third parties or authorities relating to such Content or if we are concerned that you may have breached the final sentence of the immediately foregoing paragraph), or for no reason at all.